Inget kommer bli som förr

Så länge som jag har kunnat gått har jag även åkt skidor, utför och längd. I år är det första gången på alla mina år som jag kommer ihåg att jag INTE tar med mig slalomskidorna. Känns som de kommer komma en tår i ögat, men så är det iallafall. Jag älskar verkligen att åka skidor, strålande sol och några minus och ingen blås, det absolut bästa vädret man kan ha en vinterdag att spendera i fjällen, få lite bränna på kinderna och sedan på kvällen mysa ner sig i soffan med varm choklad. Helt underbart. Dock kommer mina längdskidor att åka med iår, var typ hundra år sedan jag åkte längd där nere. Kommer nog gå fint iallafall. Hoppas jag.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0