Min kärlek till killparfym

Alltså finns det nå godare än herrparfym? Varför luktar inte tjejparfym som herrprafym, alltså alla tjejprafymer luktar antingen sött eller tant, men herrprafym luktar antignen äckligt eller gudomligt gott! Kan inte förstå de. När mamma tvättade nå påslakan för ett tag sen då jag skulle hänga de på tork, så så fort jag öppnade tvättmaskinen slog en bomb ner och en mild doft av herr forsade in i min näsa upp till mitt luftsinne, sen när jag tog ut lakan och påslakandet så kunde jag inte sluta lukta, men jag fattar inte vad luften kom från, de finns ingen herre i huset och hon har använt samma sköljmedel i nå år, men ändå fanns den dära underbara doften där, så fort jag gick förbi toaletten så kom den där strålande doften om och om igen, men sen insåg jag att de fanns nytvättade kläder på tork också i hallen, började lukta lite lätt och jag höll på dog, jag stod där ett bra tag och sniffa. 
Varje gång jag går in på en prafymbutik så måste jag gå till killarnas avdelning och lukta på en massa parfymer bara för att, varje gång det går förbi någon kille på stan eller nå som kommer in på nå butik eller på jobbet så svimmar man ju nästan av när de kommer en doft av nå killparfym. Det är nästan så "illa" att man vill fråga de vad det är för sort. En sak undrar jag också, varför håller sig killars parfymer längre än tjejernas? Alltså inte mängden utan doften. Man känner en killes doft på långa vägar, men inte tjejers. 

Jag smälter av att lukta på killars parfymer, det är nå speciellt med de. 
Parfym blandat med skoterlukt är ju helt underbart.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0