Min kropp börjar bli sjuk

Jag börjar bli sjuk, eller min kropp börjar bli sjuk. Så nu blir det att viiiilaa! eller ja, dagen är späckad redan så vila får jag göra någon annan dag.
Klockan är inte så mycket, men har hunnit med ynka 4 kilometer i skogen redan med mamma, besviken på min kropp, eller det kanske inte är så konstigt när jag har tränat 6 dagar av sju.. Kanske ska lugna ner mig lite? Nu ska jag chilllaaaa innan de blir staden med mormora min, ska kika efter ett golv som jag ska lägga i hennes kök. Men de är morgondagens plan. Resten av veckans planer kommer med stormen! Eller ja till veckan då det är aktuellt! 


Ha en fin solig dag! Jag återkommer då jag har något att skriva.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0