Söööndag!

Idag är det "äntligen" söndag, jag har haft söndag sen i fredags så ja nu är det söndag idag igen. Linda skrev ett fint litet inlägg igår åt mig, tack sötnos. Blev till att åka skidor i morse igen, blev bara 6 km idag, tänkte slå personligt rekord med 12 km, men nä.. För mkt kläder och mina öron började ömma, så är rädd att det är nå förkylning på G, hoppas inte. Ska börja städa lite också, hela sängen är full med kläder och golvet också för den delen. 

Var bara tvungen att ta med mig lite godis hem från affären, just denna vecka är det tillåtet, men sen blir det strikt igen! Frukt, frukt och åter frukt! De var inte ens nå gott godis jag köpte.. Snusk-choklad som smakar gammalt, lyckat! näää besviken, vad ska jag nu hitta på med? Hmm.. Städa.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0