Taxi-chaufför

Har funderat ett tag vad jag ska ha för mål i livet, eller inom jobb-branschen då. 
Jag tror jag vill bli taxi-chaufför, tänk dig att köra bil hela dagarna, jag som älskar att köra bil, att skjutsa folk och få betalt av de, att det är ett jobb. Mycket olika slags personer man får som kunder, de har sin egna lilla historia om vart de ska och vad de ska göra där osv. Att man gör en tjänst till en annan person som verkligen behöver det. 
Dock måste jag vänta tills jag fyller 21 innan jag kan ta taxi-koret, eller visst är det så? Så nästa år så kan jag uppfylla min "dröm". Lät länge de.. Men åren går så fort för de så snart så sitter jag där med mitt taxi-kort i handen! Eller jag hoppas på de iallafall, om inte mitt mål ändras på vägen, åter att se!










Jens är bäst

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0