Under en timme!

Blev till att åka en sväng i skidspåret i brist på annat, kommer ju ha tvångstankar sen att jag måste åka och slå mitt rekord för varje gång jag åker. Idag åkte jag 1 mil under 1 timme. Sista 5 km åkte jag på 25 minuter, stolt! Så i morgon blir det nya tag. Gillade inte alls spåren idag, usch och fy.

Nä nu ska jag hoppa in i duschen och slänga på en film. Känner sig så handikappat utan internet på mobilen och ingen runt om har trådlöst heller, får ju panik! Dock finns det en buss vid Lägergården som ska ha Wi-Fi, men jag är för långt bort, eller jag får in den men den vill inte ansluta hmm. Ska nog ta en promenad till bussen i morgon, haha oskyldigt. 


Nä in i duschen nu! 
Hejsvejs!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0