Varför förändras folk när de blir tillsammans med någon?

Sitter och käkar frukost nyduschad, de är nog de bästa. Men sen när man tänker efter på saker och ting så blir man så fundersam på vissa saker, egentligen har jag inte tid att skriva detta men det sket jag totalt i. 
Varför förändras vissa när de blir tillsammans med någon? 
Jag vet inte. 
Varför? 
Det är väl personen som man är som man faller för? Sen förändras man när man blir tillsammans, då är man inte samma person längre. Man kanske inte känner av de själv, men kompisar märker tydligt vad som står på tok. Bara för man blir tillsammans med någon ska man inte lägga alla sina vänner åt sidan, man ska unna de tid också vilket många glömmer och är bara med sin tjej/kille. Hur tänker man då? Liksom där är redan en förändring, att man "tjatar" ut tiden med sin partner och skiter i sina kompisar, helt ologiskt. Visst jag är ingen expert på detta, men med tiden så lär man sig hur de blir. Bara för man är med sin tjej/kille så ska man inte sluta höra av sig till vänner oberoende kön, man kan ha tjejvänner utan att det är något. det är precis som man har killkompisar och är kille. Whatever vilket kön man har? 
NÄR de tar slut mellan dessa så har kompisen förändras utan att denne vet de och tror att allt är som vanligt sen, men hur tänker man då? Om man skiter i sina kompisar för man har skaffat tjej/kille. Och tror sen att allt är som vanligt sen när det är slut, att man kan gå tillbaka som vanligt till de, inget kommer bli som förut igen. 
Släpp aldrig era vänner ur ditt hjärta, de finns där, men de går före ens tjej/kille. Vill man hellre förlora tiotal kompisar eller en tjej/kille? Valet är ditt.

Kommentarer
Postat av: LindaO

Kommer alltid vara samma gamla Linda trotts att jag blir tillsammans med typ en kille som JAX I SOA ;) puuspåre

2012-02-23 @ 17:46:47
URL: http://olofssonl.blogg.se/
Postat av: filippa , samesame but different '

Håller med kommentaren över, fast jag är samma Filippa känner jag hihi, hoppas du haft en bra dag, kram

2012-02-23 @ 19:05:27
URL: http://filipppa.devote.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0