Att vara vänner.

Att vara vänner kan vara komplicerat och okomplicerat, men det finns alltid någon vid dig som känner dig som bäst, en kompis, en syster eller någon helt annan. Det spelar ingen roll om det är en tjejkompis eller en killkompis. Många kan tycka det är underligt att ha kompisar i det motsatta könet, men jag tycker det är helt naturligt. Varför är det så underligt med de? Att man umgås med det könet som man ska leva ett helt liv med i framtiden, vad spelar det för roll om man umgås med de utan att det är nå känslor inblandat? Man måste ju inte leta sig till samma kön för att man skall kunna umgås och ha roligt. Eftersom alla har olika intressen, andra platsar in med vissa och inte andra, så dras man ju till de som har samma intresse, vilket kanske inte är just åt de samma könet. Och jag stör mig på personer som tycker att man inte kan umgås med de andra könet, liksom hur tänker man då? Man ska väl kunna vara med en person utan att det blir nå
Det borde vara helt naturligt eftersom alla är vanliga människor
Att vara vänner kan vara komplicerat och okomplicerat, men det finns alltid någon vid dig som känner dig som bäst, en kompis, en syster eller någon helt annan. Det spelar ingen roll om det är en tjejkompis eller en killkompis. Många kan tycka det är underligt att ha kompisar i det motsatta könet, men jag tycker det är helt naturligt. Varför är det så underligt med de? Att man umgås med det könet som man ska leva ett helt liv med i framtiden, vad spelar det för roll om man umgås med de utan att det är nå känslor inblandat? Man måste ju inte leta sig till samma kön för att man skall kunna umgås och ha roligt. Eftersom alla har olika intressen, andra platsar in med vissa och inte andra, så dras man ju till de som har samma intresse, vilket kanske inte är just åt de samma könet. Och jag stör mig på personer som tycker att man inte kan umgås med de andra könet, liksom hur tänker man då? Man ska väl kunna vara med en person utan att det blir nå frågor bland känslorna, visst har ja rätt?

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0