Dunderfrukost!

Laddar upp med en dunderfrukost för att sedan ta ett pass i skidspåret, denna gång ska vi åka HELA spåret, vilket blir ca 5.5 och inte 4 km som vi körde igår bara. Hoppas det blir lika fint väder denna dag. Ska försöka åka skidor 1gång om dagen förutsatt att det är fint väder och inga andra planer stoppas. 

Alltså jag förstår inte! Sen sabina åkte i måndags har jag sovit jätte oroligt, vakna någon gång då och då och undrat vart jag är och va fan jag gör, drömmer konsitga drömmar, helt ologiskt, måste ha någon att sova med så jag kan sova gott för en gångs skull... 

Nu skall jag ta och dammsuga lägenheten eftersom det är någon mongokatt som har lekt med nå glitterfrigolitkulor som ska vara till prydnad, men hon tyckte de var roligare att leka med de då det ligger fulla golven med halvt uppätna kulor..

Kommentarer
Postat av: bina

jag vill tillbaka till dig vännen :):)

2012-01-14 @ 15:56:19

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0