Nu är jag tillbaka efter helgens trevligheter!

Har inte lagt upp nå inlägg alls i helgen, men det har så klart varit tidsinställda så ni inte skulle ha allt för lite att göra. 

Skall försöka summera veckan/helgen som har varit NU!

Onsdag
kom min kära fru, då hade vi det bara chill, myste med film, åkte till Frösön en sväng och inspekterade lite nya sevärdigheter. Såg till exempel att det har öppnat en till (?!?) skidbacke, de har lagt en "ny" väg till utsiktstornet osv. 

Torsdag
Gjorde staden med Bina, hittade knappt något, men nu i efterhand så ångrade jag att jag inte köpte något på rean, passa på heter de väl? 

Senare den dagen åkte vi in igen för att käka på Kebab-baren och senare Bowla med Jens och Tommy. Jag ledde näääääästan hela tiden, sen kom alla med sina strikes och kom ikapp, kom iallafall inte sist, tuuur!
Avslutades hos Tommy med nå film och mys!

Fredag
Sov ut efter torsdagens ansträning och började sen göra oss i ordning inför kvällens trevligheter.

Dessa "natur" drinkar gjorde vi, med "fin-middagen" makaroner och korv... Sen begav vi oss till stan.

Avslutades på Olearys, galet trevlig kväll, tackar alla inblandade! 

Lördag
Tog en lite längre sovmorgon för det var vi verkligen värda, hade inga direkt planer vad vi skulle göra på kvällen, hemma kväll eller krogen, det var det som var frågan, efter många om och men så började vi fixa oss inför krogen. For in till stan på förfest, Rita och Gissa var helgens försfest-spel, galet roligt, vilken fantasi man måste ha! 

Sen gick vi till G3, där vi inte var så länge på grund av vissa saker så då ringde vi efter skjuts och kom hem till 2, rätt skönt skulle jag säga iallafall. Tackar Robin så mycket för skjutsen! 

Söndag
Dagen bestod av att se på film och att se på film, några promenader och käka bakismat stod på spel. Mysig dag med fint vinterväder. 

Måndag
Bina åkte hem, lite sadface.. MEN inte så länge tills jag träffar henne igen! 
Idag upptäckte vi också att vi har båda fått ett hål på våra jeans som vi hade på oss i lördags, vid bakfickan, min jacka är också sönder, det har liksom frätts upp på något sätt.. Hmm
Träningsvärk i magen, lite blåmärken överallt, naglar brutna, öm i höften, jacka+byxor förstörda, men jag hade en fruktasvärt trevlig helg för de! TACK!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för helgen, asroligt :) MÅSTE göras om!

2012-01-09 @ 21:10:18
URL: http://willjafy.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0