Skidorientering

VA faaaan har det tagit åt mig? 
Tjejen som avskydde sport, aldrig ville röra på sig har fått en total vändning. 
Hittade en länk på Facebook om Skidorientering, jag satt fast, jag kunde inte slita mig ifrån de, de var så spännande, dels såg det så enkelt ut, vilket alla sporter gör... Men iallafall, har ju som sagt orienterat i 3-4 år så man kan ju grunderna, hur coolt vore det inte att åka skidorientering då? Eller coolt och coolt kanske det inte är men tror att det kan vara roligt iallafall. Srpinga i skogen med skidorna och leta efter en karta, ballt!

Så här ser de ut när man följer skidorienterar på banan

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0