Stolt över mig själv

I en hel jävla vecka har jag latat mig, inte rört nått, eller jo en timmes promenad, men ja iallafall, om man jämför de med veckan innan de så rörde jag på mig 6 av 7 dagar, antingen promenad elelr skidor, ska fan få in huvve att jag ska träna 5-6 ggr i veckan. Måste skärpa mig om man vill se någorlunda ut på stranden i sommar. 
Man känner att man är trött på ett annat sätt, att man har ansträngt sig och rört på kroppen.
Åkte ca 6 km idag, helt ensam! Mamma var lite förkyld så hon ville inte ut, Linda sov så jag tog tummen ur röven och åkte till Aspås själv och åkte nå varv, känns helt underbart skönt nu i efterhand, man behöver inte nå sällskap egentligen, men det är ju som roligt det också, men man klarar det själv också för då kan man stanna när man vill och åka sin egna lilla takt. PERFEKT! 
Har aldrig varit en person som tränar frivilligt, men nu är det fan på tiden att man rör på sig innan man blir gammal och gaggig. 

I morgon ska jag och mamma kika på en lokal i Krokom till mitt jobb som jag har på G, mer om det sen när de närmar sig, spännande!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0