Vad livet går ut på

det slog mig nyss, eller har väl tänkt på det ett tag, men det slog mig nyss att det är verkligen så som jag tänker. Ganska sjukt egentlgien. Livet går ut på att hitta en man vill dela sitt liv med, genom hela livet så söker man, man letar, man gör allt för att få denna person. 
Det är ett framtida mål med sitt liv. 
Vart man än är så ser man någon som har hittat sitt mål redan, de går hand i hand på stan, eller de åker på en resa tillsammans, man ser på en person när man får ett sms av en som man tycker om då leendet blir större. Någon gång i livet skaffar man barn, då man har hittat den man vill vara med och skaffar barn som betyder något för dem, för att livet skall forsättas utvecklas måste man göra fler utav de. Livet är som en cirkel, alla vet vad som kommer hända. Det är som en självklarhet, folk frågar om man har hittat kärleken än, som om det är en självklarhet att man letar efter någon som man vill ha in i sitt liv. Alla kanske inte vill de just nu utan de väntar med de, andra kanske letar och letar, men inte finner. Det finns någon där ute för allt, men de kanske inte kommer som en beställning utan de kanske tar ett tag. Bara för man hittar en helt underbar kille nu, kanske de inte betyder att de kommer hålla livet ut, det är sånt man inte vet. Man tar en dag i taget och tar hand om situatonen som kommer. 

Har lärt mig det att de personer som känner en bäst är verkligen de som står en närmast, flera år av forskning kommer man underfund vem personen är man pratar om, man kan varandra utan och innan, vilket är väldigt roligt för att sedan i framtiden kunna jämföra och kunna se en utveckling av personer, om man förbättras eller försämras, allt är framsteg. Man har hunnit sett hurdan denna person är från insidan och inte bara tittat på utsidan. 


Jag uppskattar alla som finns vid min sida, som stället upp för mig, som finns där när jag mår bra och då jag mår mindra bra. Man borde säga att man älskar alla dessa personer varje dag för att verkligen visa att man brys sig om dessa. Men ni vet vilka ni är, så tack! 

Kommentarer
Postat av: bina

<3<3<3<3<3<3

jag letar inte det minsta förresten :):)

2012-01-30 @ 22:29:07

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0