VILKET KAP!

Åkte in till stan med sommarjackan eftersom min vinterjacka har gått sönder, kom hem med en annan vinterjacka!
Kikade lite på rean på Stadium, hitta några riktigt snygga jackor, men SÅKLART ingen storlek, kikade till killjackorna och jag föll för en svart Everestjacka, dock var det en killjacka men det sket jag fullständigt i. Halva priset först, 799, sen HALVA reapriset 399, sen hade jag ett presentkort där på 300, vilket resulterar att jag köpte en jacka som kosta ca 1500 men betalade ynka 99 kr!
STOLT TJEJ! 

Nu ska jag bara försöka fixa min andra jacka så blir sandra supernöjd!

Kommentarer
Postat av: Felicia

desamma! :-)

2012-01-11 @ 18:34:13
URL: http://annafelicia.webblogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0