30/3-12

Då snart bär det av mot jobb igen, jag som var lite pepp på utgång, men det får vänta tills nästa vecka, så det är lika bra att varva neeeer. Kommer stanna i Ytterån i natt, skönt, så slipper man fara och släpa hem bilen till Krokom sen sova och SEN åka tillbaka igen, så näää besparing på bensin, perfa! 
Hoppas på mycket folk i helgen då det är tävling i ÅÅReee heeela helgen, så mycket att göra hoppas jag, så lär det ju inte bli det bara för jag säger det.. 

Ha en bra fortsatt freeedag så får vi se när jag skriver igen, börjar få så ont i ryggen på grund av hur jag sitter så orkar inte skriva nå mer. Så


HEJSVEEEJS!

Kommentarer
Postat av: Sophie - pluggar till fotograf

tack så jätte mycket :)



kram

2012-03-30 @ 16:19:55
URL: http://sophiecoper.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0