4 av sju

Nää nu blir det att ta tag i både jobb och träning, 4 dagar på krogen av 7 möjliga är verkligen illa. Igår var jag som sagt chaufför, orkade inte vara hemma så jag stack in till krogen där syrran å sällskapet var. Hade faktiskt roligt igår, första gången jag är på krogen på syster och hon gjorde min kväll helt klart, med hennes dans så gick jag därifrån med magrutor, skratta så jag höll på dog. Ska nog dra ut med syster flera gånger. Helt klart! 

Satan, klockan är snart halv tre, å jag har inte gjort nått än.. Hatar att sova bort dagarna, länge sen jag gjorde de och ångesten är lika stor som vanligt. 

Träffade Frida på Cuprum igår, har ju inte träffat henne på aslänge då hon har varit i Thailnad och roat sig i fööör många veckor nu. NICEE! Brun var hon också, fusk. 

Nä nu ska jag göra nå vettigt.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0