Dejtar sängen

I morgon blir det lite jobb, skönt, men lite skeptiskt hur vaken jag är klockan 9 då jag börjar, men åter att se. Jobbar ju inte sååå många timmar så det är ju skönt det. 
Har hunnit med väldigt mycket idag känns det som, ingan vila och ingen ro, eller jodå. Maten går som an, vet inte vad jag ska ta med mig i morgon då jag jobbar. Man blir ju sockerberoende då man inte får äta socker, hatar de, man tänker ju bara socker, socker SOCKER, jag skulle äta ur en sockerskål nu känns det som, men det går över. Just de första dagarna som är jobbig sen kommer det gå som en rinnande dans, eller nej en dans kan inte vara rinnande, eller? hah. Morötter och dipp får vara min vän genom dessa veckor så får vi se hur det går. Men tänk vad gott det skulle vara med stuvade mackaroner och köttbullar... Eller typ klyftpotatis och fläskfile... haha nej fan att jag skriva de här också, blir ju inte alls mer sugen på det heller. Och jag blir lite skeptiskt om hur det kommer gå när min Fru kommer på besök.. Bina nu är det slutlekt med Kebab-baren! ;) hah Fast om man dissar pommesen så lär det ju fungera? Och lite ska man ju få unna sig? Fast det är fult att fuska med dieten också. Fan vad svårt detta var nu. Bina, du får helt enkelt skaffa en ny kompis som du får käka på Kebab-baren med hah, nej nu ska jag inte vara taskig. Nu ska jag sova och sova på saken. 

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: bina

Vi måste äta på kebabbaren :(

2012-03-20 @ 23:32:32

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0