Fredag

Vaknade strax innan åtta i morse med att mamma kom in med Kajsa som var inlindad i en tröja, men fattade inte vad det var i tröjan då det rörde sig, en ORM?! nej, en katt. Sen kunde jag inte sova nå mer.. Vet massa andra som vaknade tidigt i morse också, vad är det för fel?! 

Drog iallafall till stan med mamma sen, blev lite spontanshopping, köpte ett par nya springskor efter som en viss HUND har käkat upp "mina" eller ja mommas då men iallafall, 90 spänn betalade jag på ett par skor som kosta 600, gött med rea! Även ett par nya skidbyxor, jag vet att snön är borta men som sagt så skall jag börja med rullskidor, så bra med ett par längre byxor som jag även kan stänga.. Va köpte jag mer då? Hmm ingen aning, inge som var värt att säga iallafall tror jag. 

Ett vildsvin och en sömntuta och en tjattermaja fick medfölja på en timmes promenad idag, alltid lika trevlig, men vildsvinet kunde lika gärna stannat hemma då han gegga ner hela mig med lera och mina NYA skor är inte så nya längre, nej och det vildsvinet ligger nu och flåsar på mig eller nej nu dregglar han mellan kuddarna i soffan, mycket bättre. Eller? 

Kvällen är oplanerad men det som är planerad är att den ska tillbringas (heter det så, det finns väl något som heter tillbringare?) med Linda får la se vilka dumheter vi hittar på med.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0