Into the night

Då var denna dag avklarad också och jag överlede. Man lever ju för att dö då man ska försöka överleva var dag? Inte sant? Men iallafall så avslutade jag dagen på jobbet, trodde jag skulle jobba själv (som jag alltid gör) men sen gjorde jag inte det, sköööönt! Fast vill jobba själv stägning någon gång också.. Haha. Dagen gick som en rullande dans i stort sätt. Såg korvarna rulla på sitt rullband, alla godispåsar som alla kunder köpte, bullarna som bullat på sig på folks magar, alla killar som kommer med underbara parfymer, norskar som försöker prata med en men jag fattar nada och bara håller med, jag var tydligen en ängel i dag också, hört det för många gånger så jag har slutat tagit åt mig, tror det var dagens sammanfattning. Tror det har in nå kändisar också, dock vet jag inte vilka det var, men skitsamma, det hade bråttomt och sprang som nå galningar i butiken och åkte minibussföretagsbuss. Någon som kan förska på de? Trodde att de var Takida först, eftersom de spelar i Åre ikväll, men minns inte att de var så snygga? Så de kan inte ha varit dem.. Men Patriks Combo var på besök iallafall, som de brukar göra lite då och då. 


Nä nu valkas radion och lite sömn, eller nej kör nog på spotify ikväll, hittade en sovspellista, gryyyyymt! Jag är hungrig också om någon ville skriva in det i sina anteckningar.


I morgon är det fredag ffs!

Kommentarer
Postat av: AMANDA DOVLING

sv: Tack så mycket! :)

2012-03-23 @ 17:07:22
URL: http://adovling.blogg.se/
Postat av: Malin

Sv: Tack så mycket!:)

2012-03-23 @ 17:23:49
URL: http://maolions.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0