Sista dagen på denna vecka.

Det var som sagt finväder i morse, klarvaken halv sex då solen lyste in mellan persiennerna. Hade tydligen hittat på lite ologiska saker i natt, tagit fram en bok ur bokhyllan och lagt den så finns bredvid kudden, "Lilla gården på prärien" hmm vorde en annan sak om jag tog en bok som var bra.. Somnade ifrån filmen som jag såg, vaknade utav att jag börja ledsna på menysången som spelades, spolade fram eller nej jag spolade inte fram jag hoppade fram mellan avsnitten och börja om där jag somnade men inte en minut kunde jag hålla ögonen öppna utan jag somnade ifrån den igen och vaknade genom att menylåten började blir grymt irriterande.. sen tyckte jag inte att det var nå mening att titta klart på filmen.. Klockan var ju ändå två och jag la mig elva hah. 

Var till stugan idag i hopp om att det var fint väder även där, men det var det inte eller jo kanske 5 minuter men sen så kom de fina molnen och förstörde min dag. Grillade lite korv och så gott som satan!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0