Tisdag är det inte idag om någon undrar

Det är inte alls tisdag idag som jag fick upp i huvudet nyss. Precis när jag skrev de fick jag ont i huvudet, men nu gick det över, om ni ville veta alltså. Väldigt onödigt att skriva det då det inte är aktuellt nu, menmen. 
For till syster nu på kvällskvisten, leta efter min plånboken halva tiden, titta på tv i 25 minuter sen for jag på macken och spendera lite tid där, alltid lika spännade. Blir några dagar på macken denna vecka, sköööönt!

I morgon ska jag försöka ta mig ut till skidspåren sen göra lite små ärenden. 
Skickade precs iväg ett litet spännande mail till en i Sälen om jobb på Statoil, gör allt för att få några dagar nu.. Om man ändå ska renovera vårt hus där så kan man lika gärna slänga in en fot på Statoil så kanske man får jobba extra lite, spännande att höra.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0