Trixxxx!

Har saknat att hänga upp mina örhängen någonstans, men inte funnit något ellet nått som löst mitt problem. 
Köpte mig därför ett kastrullunderlägg i kork, eller nej jag köpte inte ett utan TRE! Skaffade fram lite vit färg från städskrubben, svepte penseln mjukt över korken, woiala! Korken blev vit! Sen då hmm. 

Så där jag, smäll upp den på väggen med nå knappnålar, de håller tills de faller ner på marken, ingen 
big deal med det. Släng dit lite mer knappnålar på korken och släng dit smyckena som faller dig i smaken
1 poäng för dig som träffar smycket på nålen! Men iallafall så får man ordning och reda på sina smycken


La märke till att knappnålen inte alls var så starka som jag trodde så de vek sig då jag hängde upp ett 
stort halsband, men skiiitsamma! 

Insirationskälla Sabinaniklasson/tita

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0