Vart är mitt sockersug?

Känner inte alls av nå sockersug ikväll faktiskt, eller det skulle varit gott med nå gott, men näää. Jo kanske en godisbit, men nej. Eller varför inte två godisar, det skulle varit underbart. Men livet utan godis är vad som väntar mig. Fast det skulle varit gott med några fler godisar också, smart att det är JAG som har gömt godispåsarna här hemma och vet precis vart vilket skåp det ligger och vilken hylla det ligger på. Hmm. Men varför pratar jag om godis då jag inte ens är sugen på de?! Jag blev mätt av min middag och min lilla efterrätt helt perfekt. Men som sagt så skulle det ha varit gott med godis.

Har dejtat trampmaskinen ett tag ikväll blir några fler tramp innan kvällen är slut. Kört armar också, mnen fy fan vad det värker i armarna redan, om jag inte får träningsvärk i morgon så vet jag inte vad jag ska göra..


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0