Lång helg!

Gaaaalet vad denna helg gick fort, men har hunnit med så grymt mycket. 
Blev en heldag i Sundsvall i fredags, fick med mig lite saker hem också som kommer tas kort på resultatet sen, igår började dagen med Zumba, var faktiskt roligt, men att dansa i 3½ timmar med ett skadat knä var ju ingen höjdare, sen var de bara att skynda sig hem, byta om, okej jag duschade också, för man vill ju inte lukta svett, sen stack jag till stan där det skulle bli lite 18års firande till en väns lillasyster, kanonbra kväll! Tog några timmar i morse att kurrera mig, men sen blev det stan med mor för att fylla på kylskåpet lite, satte sen igång att pyssla ihop vår nya tvbänk, blev asbra! Bild kommer sen. Tog ju allt för många timmar att sätta ihop den så hela kvällen flög förbi, men när jag ändå var på G så började jag sätta ihop mitt nya skåp, men det sket sig efter halva och mitt tålamod vad på botten redan så jag gav upp. Måste börja om allt från början och det är så värdelöst. Har dessutom börja lägga mitt liv i flyttkartonger, eller nej riktigt så illa är det inte, men mitt skrivbord som jag har som jag haft i väldans många år nu skall bort. Därför läggs allt ner i kartonger eftersom jag inte använder sakerna nå mer så onödigt att ha de framme.. Så nu skall de bli nytt! Älskar att göra om, att se resultat! Har köpt mig en mörkläggningsgardin också, så nu kan jag äntligen sova längre än 6 på morgonen, så nöjd! 

Nu skall lillan sova för morgondagen är proppfull. Gymnast - gå&löp kliniken - hämta varor - packa varor - fixa hyllan, ja sen på tisdag ska jag klippa och färga håret, nervöööös tjej! Har ine klippt mig hos en frisör på ett år... ILLA! 


Natti!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0