Träning

Satan vad jag har börjat träna, jag som aldrig tränade förr, men nu så jävlar ska man vara trimmad till sommaren! Dagens program var att ta en runda på rullskidorna på 6,5 km, sen en promenad på 10km, det börjar ta sig! Känns som man har växtvärk i benen, men det är inte växtvärk, utan det känns som jag vill ut och springa, va fan har hänt?

Ska ta och beställa klipptid också, måste färga håret också, men vilken färg?! Paniken, de får inte bli så att man åker dit utan att ha bestämt sig vilken färg man ska ha, vet inte ens hur jag ska klippa de, vill göra något nytt, men vad är det då? Det visar sig snart.

Bokat tid hos sjukgymnasten också, oj vad många också det blev i detta inlägg redan. Var ju inte välkommen till Hälsocentralen, eller jo fick en tid i slutet av juni, men det är ju nu jag har ont inte om 1½ månad.. Så ska till sjukgymnasten nästa vecka, skööönt, kanske får reda på vad det är för fel. Fick en rekomendation av sjuksköterskan på Hälsocentralen att jag skulle ta det lugn och knarka alvedon, fan heller, har jag börjat träna ska jag fan fortsätta träna, det lär ju knappars bli bättre med en värktablett? Hatar Krokoms Hälsocentral. Hur kan de veta att det inte är nå allvarligt när de inte ens vill kika på knät även fast jag sa att jag ville dit och kika upp det. Idioter.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0