Erkännande

Eftersom jag sitter grymt lite vid datorn nu för tiden, genom att min förra dator tog livet av sig så insåg jag att jag kanske inte behöva sitta vid datorn 24/7 och då upptäckte jag en helt underbar kille också som nu också är min pojkvän sen i början av augusti. Ni ser ju, det är mitten på september nu och det har inte kommit fram förrän nu. Så jag kommer absolut inte skriva nå mer än vad jag gör nu, men jag tänkte ha denna blogg som en bild-blogg istället, jag ska bättre mig med fotograferingen och redigeringen, men just nu har jag inget redigeringsprogram på min nya dator så måste hitta min gamla dator som jag tydligen har tappat bort? och föra över programmet därifrån, men de löser sig i framtiden. Jag inom den närmsta veckan kommer söka en utbildning inom Handel och Service, jag måste ha något att göra om dagarna, saker jag tycker är roligt och jag hoppas att det är roligt att läsa ämnen inom handel och service! Min mobil måste jag skicka till lagning, f*ck! Ju tidigare jag skickar iväg den desto tidigare kommer jag få tillbaka den, men det gäller att hitta rätt tidpunkt att skicka iväg den också. Måste få de gjort denna vecka! Ska på dop nästa helg! Fina Linnea, Annikas dotter skall döpas, kommer bli så fint så! Har så mycket att berätta egentligen vad som kommer hända, men de får ni uppleva i bilder, Min andra hälft har rymt till Vemdalen för att jobba så på torsdag kommer han hem äntligen!
Ja men förvänta er bilder istället för text i framtiden, kan komma text också, men men som sagt jag kan inte lova något men alltid hoppas!
 
 
Sandra Persson
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0